Sunday, January 30, 2011

www.forum.bit.am , www.hightech.am, մեկ չկար, մեկ էլ շատ են~


Չեք կարծում, որ Հայաստանի համար 2 հատ նմանատիպ ֆորումը շատ է: Առանց ետ էլ, որ երկու ֆորումներն էլ, պատրաստման փուլում են, բայց 2- էլ լավ գովազդել են: Ուղղակի չգիտեմ ինչու են այդքան գովազդել, եթե ոչ մեկը դեռ պատրաստ չի:
Ընդհանուր տեղեկություններ:
Forum.BiT.am
Օգտագործում են, myBB անվճար ծրագրային կոդը, հայերեն թարգմանությունը, ըստ իմ տեղեկությունների` tikopx :
HighTech.am
Օգտագործում են, vBulletin վճարովի ծրագրային կոդը (ըստ իմ տեղեկությունների, ջարդած տարբերակը), հայերեն թարգմանությունը` հայերեն.am:

Հիմա իմ սուբյեկտիվ կարծիքը ամեն մի ֆորումի մասին` առանձին:
Forum.BiT.am
Պլուսներ
Գեղեցիկ տեսք` տրամադրող:
Բանիմաց Ադմինիստրատոր:
Քննարկելու շատ թեմա: (արդեն բացված)
Share կնոպկաններ
Մինուսներ
Չափից դուրս մանրամասն բաժիններ:
Գրանցված անդամներ: 236. Չստացված ՊՌ քայլ:
Կիսատ հայերեն թարգմանություն:
Բաց թողնված կնոպկաներ:
Պլուսներ
Ամբողջությամբ հայերեն (սա hayeren.am նախագծի արդյունքով)
Բանիմաց Ադմինիստրատոր:
1-կարգի դոմեն:
Ավելի ակտիվ անդամներ:
Մինուսներ
Ստանդարտ դիզայն:
Շատ վատ դասավորված և ընտրված բաժիններ:
Ուրիշ մինուս չկա, քանի որ մնացածը vBulletin -ին համակարգի ստանդարտներնտ են:

Ինչ եմ առաջարկում?
Առաջարկում եմ համախմբվել, և մեկ պրոեկտի վրա աշխատել, կամ ամեն մեկդ առանձին ուղվածություն վերցնեք:
2 Կայքի ադմիններին էլ մեծ սիրով կպարզաբանեմ ամեն գրածս առավելություն/թերությունը, եթե ցանկություն կա իհարկե: 

No comments:

Post a Comment