Մասնագիտական շփման ընթացքում , տուրք տալով սոցիալական ծեսին, շատ հաղորդագրություններ կոդավորված են ու պետք չէ զրուցակցի խոսքերը բառացի ընդունել։Նեղ մասնագիտական շրջանակներում հիմնականում ձգտում են անկեղծության ,սակայն հաճախորդների և մատակարարների հետ բանակցություններում գերակշռում են ծպտյալ իմաստով արտահայտությունները։Փորձենք վերծանել որոշ տարածված արտահայտություններ։
«Իմ կարծիքով ..." - նշանակում է "Քո բախտը բերել է,որ հետդ խոսում եմ»:
«Մի անհանգստացեք» - «Գործերը լավ չեն,պետք է անհանգստանալ, նույնիսկ շատ»։
« Մանրամասները կքննարկենք ավելի ուշ» - «Կան շատ անելիքներ, չեմ էլ իմանում` որից սկսել »:
«Կարևոր չէ» - «Դուք նույնիսկ չեք կարող պատկերացնել, թե որքան է կարևոր »։
«Հա, ի դեպ»: - « Այժմ, ես կասեմ հիմնական խնդիրը»:
Տխրահռչակ «Անկեղծ ասած», «Ճիշտն ասած» միշտ հակառակը։
«Սակայն» և «Բայց» -ը ակնհայտ ակնարկ է,որ չեք ստանա այն, ինչ ուզում եք։
«Իմ կարծիքով ..." - նշանակում է "Քո բախտը բերել է,որ հետդ խոսում եմ»:
«Մի անհանգստացեք» - «Գործերը լավ չեն,պետք է անհանգստանալ, նույնիսկ շատ»։
« Մանրամասները կքննարկենք ավելի ուշ» - «Կան շատ անելիքներ, չեմ էլ իմանում` որից սկսել »:
«Կարևոր չէ» - «Դուք նույնիսկ չեք կարող պատկերացնել, թե որքան է կարևոր »։
«Հա, ի դեպ»: - « Այժմ, ես կասեմ հիմնական խնդիրը»:
Տխրահռչակ «Անկեղծ ասած», «Ճիշտն ասած» միշտ հակառակը։
«Սակայն» և «Բայց» -ը ակնհայտ ակնարկ է,որ չեք ստանա այն, ինչ ուզում եք։
Բաժին ITկյանք
No comments:
Post a Comment