Sunday, January 16, 2011

Նույնիսկ եթե քեզ առաջարկում են ծրագիր որը ջարդում է Facebook-ը




Հեչ մտքովդ անցել է ջարդել Ֆեյսբուքը?

Հահ, հանկարծ չմտածես, թե այստեղ ես քեզ սովորացնելու եմ անել դա: Ես ուղղակի ուզում եմ բացատրեմ, որ նմանատիպ կտեր պետք չի ուտել: Պետք չի հավատալ այն հակերներին, որոնք ասում են 50 դոլլարով ցանկացած աքաունտ ջարդում, թե Ֆեյսբուքի, թե օդնօկլասսնիկի: Եվ դա ձեզ կարող եմ ապացուցել:
Ենթադրենք մենք ուզում են ջարդել Ֆեյսբուքը:
1. Մտնում ենք Google.com
2. Փնտրում ենք Facebook Hacking
Այս նկարում ես նշել եմ 3 հատ լինկ;
Մտնում ենք առաջին լինկով:
1. Նա մեզանից ուզում է Ֆեյսբուքի ԻԴ համարը, ոչ մի վտանգավոր բան չկա խնդրեմ, գրում եմ այնտեղ ` 100000174785362, սա իմ Ֆեյսբուքի ԻԴ-ն է: ԻԴ-ն կարող եք գտնել Ֆեյսբուքի լինկում ` http://www.facebook.com/people/Name-Surname/XXXXXXX
2. Սեղմում եմ Hack it !
3. 1-2 րոպե հետո Congratulations! The password for this account is successfully hacked!
4. Սեղում եմ ` Save Login&Password
5. Ու օպպա` Please log in.
Պրոբլեմ չկա, գրանցվում եմ, բայց սխալ տվյալներով, այսինքն չեմ նշում իմ է-մայլը:
Հահ Լոգին չի լինում: 
Բացատրեմ, ցանկացած մարդ էլ նման բան տենալուց, առաջին հերթին իր Էջի ԻԴ է դնում, հետո երբ կայքը խնդրում է գրանցվել, դու գրանցվում ես ու փասսորդտ հիմնականում նույնը դնրում, գրանցվելուց նայեվ Է-Մայլն է ուզում, ու ՀՈՊՊԱ, բայ-բայ աքքաունտ:
Զգույշ եղեք: Նման բաներ գոյություն չունեն:


Բաժին ՝ Անվտանգություն:

No comments:

Post a Comment